Неділя, 12.05.2024, 19:38Вітаю Вас Гість | RSS
Гребінківська гімназія
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [30]
Наше опитування
Який шкільний предмет для вас найцікавіший?
Всього відповідей: 423
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів


Головна » Файли » Мої файли

Рекомендаційні вимоги щодо оформлення матеріалів перспективного педагогічного досвіду
10.10.2011, 09:24
1. Загальні вимоги .
1.1. Залежно від особливостей і змісту досвід оформлюють у вигляді тексту, ілюстрації, таблиць або їх сполучень.
1.2. Зміст оформлюють на аркушах формату А-4 (210-297мм) машинним ( за допомогою комп*ютерної техніки ) способом на одному боці аркуша білого паперу.
1.3. Текст слід друкувати, додержуючись таких параметрів сторінки:верхнє, ліве і нижнє поле – не менше 20 мм, праве – не менше 10 мм , між рядками інтервал – 0,5 .
1.4. Розділи і підрозділи повинні мати заголовки. Пункти та підпункти можуть мати заголовки.
1.5. Заголовки структурних елементів потрібно розташовувати посередині рядка і друкувати великими літерами без крапки в кінці. Якщо заголовок складається із двох і більше речень, їх розділяють крапкою.

2. Вимоги до структурних елементів матеріалів ППД 
2.1. Титульний аркуш
Титульний аркуш містить дані, що подаються у такій послідовності :
• повна назва відділу освіти, методичного кабінету ;
• тема досвіду ;
• відомості про автора досвіду, адреса досвіду ;
• рік оформлення матеріалу.
Вибір теми передбачає додержання науковості та чіткості її формулювання. Наприклад :
Пропоновані варіанти. Правильні варіанти формулювань теми
Пізнай світ через гру. Роль дидактичної гри в розвитку дітей дошкільного віку.

2.2. Зміст. У змісті передбачена нумерація сторінок ( на відміну від плану).
До змісту включають : перелік документів, що супроводжують матеріали ( подання, характеристика, анотація); послідовно перелічені назви всіх розділів, підрозділів ( якщо вони мають заголовки); висновки; рекомендації; бібліографія; перелік публікацій; назви додатків і номери сторінок, які містять початок матеріалу. В змісті можуть бути перелічені номери і назви ілюстрацій і таблиць із зазначенням сторінок, на яких вони вміщені.
2.3. Подання, містить прохання розглянути авторські матеріали з метою експертної оцінки у зв*язку з атестацією на присвоєння ( підтвердження ) педагогічного звання.
У поданні також зазначається інформація про автора : прізвище, ім*я, по батькові, посада, місце роботи, педагогічне звання (якщо є ); дається коротка вказівка про те, коли і ким вивчені та розглядалися матеріали досвіду.
Документ укладається офіційною особою, яка його і засвідчує.
2.4. Анотація досвіду ( авторська або фахова), в якій зазначено: 
• актуальність обраної теми;
• алгоритм або технологію діяльності;
результати та умови ефективності досвіду.
2.5. Характеристика на автора досвіду – документ, у якому в офіційній формі висловлено громадську думку про претендента на педагогічне звання як члена колективу. Реквізити характеристики :
1. Назва виду документа.
2. Заголовок ( прізвище, ім*я , по батькові особи, якій видається характеристика; рік або повна дата народження; посада).
3. Текст,який містить такі відомості :
• трудова діяльність працівника ( з якого часу в цій установі, на якій посаді);
• ставлення до службових обов*язків та трудової дисципліни ( вказуються найбільш значущі досягнення);
• моральні якості ( риси характеру, стосунки з іншими членами колективу );
• висновки.
4. Дата складання.
5. Підпис керівника установи (інших відповідальних осіб), печатка.
2.6. Опис змісту досвіду. В розділі чітко виділяється ідея ( мета досвіду), сутність нового, демонструється технологія впровадження і можлива результативність, шляхи розповсюдження та популяризації.
Опис досвіду здійснюється особою, яка вивчала даний досвід протягом атестаційного перілду, тому зміст тексту викладається від третьої особи з посиланням на додатки де певна теза проілюстрована програмою, публікаціями тощо.
Опис досвіду передбачає вміщення таких структурних елементів : 
2.6.1. Вступ,у якому коротко розкрито :
• актуальність досвіду, світові та вітчизняні тенденції вирішення поставлених завдань :
взаємозв*язок із сучасними науковими дослідженнями:
• науково-понятійний апарат ( предмет, об*єкт, мета дослідження, практичне, теоретичне значення ( цінність), гіпотеза тощо ).
2.6.2. Основна частина передбачає виклад інформації про дослідження проблеми або розробку провідної ідеї досвіду. В описі потрібно звернути увагу на науково-теоретичне обгрунтування та методи роботи, подання інформації про нові аспекти даної проблеми, що мають науково-дослідницький, експерементальний характер: розкриття нових доказів або деталізація дослідження, педагогічних закономірностей, на які спирається досліджувальний матеріал. Основне призначення опису чи описуваного узагальнення – створення реальної картини досвіду, показ конкретних зв*язків педагогічних напрацювань і здобутків.
Інформація про досліджувальну проблему повинна містити аргументовані тези, відзначатися системністю, доказовістю, практичною спрямованістю узагальненої системи роботи вчителя.
2.6.3. Висновки. У висновках додається оцінка одержаних результатів роботи, вивчення яких дає можливість коригувати педагогічну діяльність, спрямовувати її на досягнення мети та завдань, визначати ефективність застосованих методів і прийомів, засобів тощо.
Доцільно продемонструвати результативність роботи над зазначеною проблемою за атестаційний період ( реальний приріст знань, умінь,навичок, якостей учнів, поліпшення показників роботи з обдарованими дітьми, науково методичної роботи в школі районі,місті тощо ).
2.6.4. Рекомендації мають бути конкретними. Основна увага приділяється пропозиціям щодо ефективного використання результатів дослідження та шляшів розповсюдження і популяризації досвіду : ознайомлення з передовим педагогічним досвідом на методичних семінарах, нарадах, науково-практичних конференціях, педагогічних семінарах, у процесі курсового підвищення кваліфікації, внесення досвіду до інформаційних банків, картотек ППД; видання спеціальної літератури наукового, методичного та популярного характеру; повідомлення через засоби інформації тощо.
За необхідністю рекомендації можуть спиратись на додаткову інформацію, яка наводить в додатку.
2.6.5. Бібліографія. Даний підрозділ повинен містити список використаної літератури, при можливості – назви видань, на які не було посилань у досвіді, але які можуть викликати інтерес ( список рекомендованої літератури ).
При складанні бібліографії радимо скористатися правилами викладеними у навчальному посібнику з діловодства. 

Обсяг розділу « Опис змісту досвіду» - не менше 10 сторінок машинописного тексту.
2.7. Додатки. У додатках вміщують матеріал, який :
• ілюструє тези основної частини та є необхідним для повноти розкриття досвіду;
• не може бути послідовно розміщений у основній частині, оскільки є великим за обсягом;
• може бути вилучений для широкого кола читачів, але є необхідним для фахівців даної галузі.
До складу додатків можуть входити :
• матеріал, що відображає методичну роботу автора ( не конспекти чи сценарії уроків, а методичні розробки окремих занять, системи занять, програми спецкурсів тощо);
• додаткові ілюстрації або таблиці, оригінали фотографій тощо ;
• бібліографічний опис авторських публікацій.
Обсяг розділу – довільний.

Категорія: Мої файли | Додав: admin
Переглядів: 1087 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Друзі сайту
Peredplata