Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Каталог файлів
Рекомендаційні вимоги щодо оформлення матеріалів перспективного педагогічного досвіду
| 10.10.2011, 09:24 |
1. Загальні вимоги . 1.1. Залежно від особливостей і змісту досвід оформлюють у вигляді тексту, ілюстрації, таблиць або їх сполучень. 1.2. Зміст оформлюють на аркушах формату А-4 (210-297мм) машинним ( за допомогою комп*ютерної техніки ) способом на одному боці аркуша білого паперу. 1.3. Текст слід друкувати, додержуючись таких параметрів сторінки:верхнє, ліве і нижнє поле – не менше 20 мм, праве – не менше 10 мм , між рядками інтервал – 0,5 . 1.4. Розділи і підрозділи повинні мати заголовки. Пункти та підпункти можуть мати заголовки. 1.5. Заголовки структурних елементів потрібно розташовувати посередині рядка і друкувати великими літерами без крапки в кінці. Якщо заголовок складається із двох і більше речень, їх розділяють крапкою.
2. Вимоги до структурних елементів матеріалів ППД 2.1. Титульний аркуш Титульний аркуш містить дані, що подаються у такій послідовності : • повна назва відділу освіти, методичного кабінету ; • тема досвіду ; • відомості про автора досвіду, адреса досвіду ; • рік оформлення матеріалу. Вибір теми передбачає додержання науковості та чіткості її формулювання. Наприклад : Пропоновані варіанти. Правильні варіанти формулювань теми Пізнай світ через гру. Роль дидактичної гри в розвитку дітей дошкільного віку.
2.2. Зміст. У змісті передбачена нумерація сторінок ( на відміну від плану). До змісту включають : перелік документів, що супроводжують матеріали ( подання, характеристика, анотація); послідовно перелічені назви всіх розділів, підрозділів ( якщо вони мають заголовки); висновки; рекомендації; бібліографія; перелік публікацій; назви додатків і номери сторінок, які містять початок матеріалу. В змісті можуть бути перелічені номери і назви ілюстрацій і таблиць із зазначенням сторінок, на яких вони вміщені. 2.3. Подання, містить прохання розглянути авторські матеріали з метою експертної оцінки у зв*язку з атестацією на присвоєння ( підтвердження ) педагогічного звання. У поданні також зазначається інформація про автора : прізвище, ім*я, по батькові, посада, місце роботи, педагогічне звання (якщо є ); дається коротка вказівка про те, коли і ким вивчені та розглядалися матеріали досвіду. Документ укладається офіційною особою, яка його і засвідчує. 2.4. Анотація досвіду ( авторська або фахова), в якій зазначено: • актуальність обраної теми; • алгоритм або технологію діяльності; результати та умови ефективності досвіду. 2.5. Характеристика на автора досвіду – документ, у якому в офіційній формі висловлено громадську думку про претендента на педагогічне звання як члена колективу. Реквізити характеристики : 1. Назва виду документа. 2. Заголовок ( прізвище, ім*я , по батькові особи, якій видається характеристика; рік або повна дата народження; посада). 3. Текст,який містить такі відомості : • трудова діяльність працівника ( з якого часу в цій установі, на якій посаді); • ставлення до службових обов*язків та трудової дисципліни ( вказуються найбільш значущі досягнення); • моральні якості ( риси характеру, стосунки з іншими членами колективу ); • висновки. 4. Дата складання. 5. Підпис керівника установи (інших відповідальних осіб), печатка. 2.6. Опис змісту досвіду. В розділі чітко виділяється ідея ( мета досвіду), сутність нового, демонструється технологія впровадження і можлива результативність, шляхи розповсюдження та популяризації. Опис досвіду здійснюється особою, яка вивчала даний досвід протягом атестаційного перілду, тому зміст тексту викладається від третьої особи з посиланням на додатки де певна теза проілюстрована програмою, публікаціями тощо. Опис досвіду передбачає вміщення таких структурних елементів : 2.6.1. Вступ,у якому коротко розкрито : • актуальність досвіду, світові та вітчизняні тенденції вирішення поставлених завдань : взаємозв*язок із сучасними науковими дослідженнями: • науково-понятійний апарат ( предмет, об*єкт, мета дослідження, практичне, теоретичне значення ( цінність), гіпотеза тощо ). 2.6.2. Основна частина передбачає виклад інформації про дослідження проблеми або розробку провідної ідеї досвіду. В описі потрібно звернути увагу на науково-теоретичне обгрунтування та методи роботи, подання інформації про нові аспекти даної проблеми, що мають науково-дослідницький, експерементальний характер: розкриття нових доказів або деталізація дослідження, педагогічних закономірностей, на які спирається досліджувальний матеріал. Основне призначення опису чи описуваного узагальнення – створення реальної картини досвіду, показ конкретних зв*язків педагогічних напрацювань і здобутків. Інформація про досліджувальну проблему повинна містити аргументовані тези, відзначатися системністю, доказовістю, практичною спрямованістю узагальненої системи роботи вчителя. 2.6.3. Висновки. У висновках додається оцінка одержаних результатів роботи, вивчення яких дає можливість коригувати педагогічну діяльність, спрямовувати її на досягнення мети та завдань, визначати ефективність застосованих методів і прийомів, засобів тощо. Доцільно продемонструвати результативність роботи над зазначеною проблемою за атестаційний період ( реальний приріст знань, умінь,навичок, якостей учнів, поліпшення показників роботи з обдарованими дітьми, науково методичної роботи в школі районі,місті тощо ). 2.6.4. Рекомендації мають бути конкретними. Основна увага приділяється пропозиціям щодо ефективного використання результатів дослідження та шляшів розповсюдження і популяризації досвіду : ознайомлення з передовим педагогічним досвідом на методичних семінарах, нарадах, науково-практичних конференціях, педагогічних семінарах, у процесі курсового підвищення кваліфікації, внесення досвіду до інформаційних банків, картотек ППД; видання спеціальної літератури наукового, методичного та популярного характеру; повідомлення через засоби інформації тощо. За необхідністю рекомендації можуть спиратись на додаткову інформацію, яка наводить в додатку. 2.6.5. Бібліографія. Даний підрозділ повинен містити список використаної літератури, при можливості – назви видань, на які не було посилань у досвіді, але які можуть викликати інтерес ( список рекомендованої літератури ). При складанні бібліографії радимо скористатися правилами викладеними у навчальному посібнику з діловодства.
Обсяг розділу « Опис змісту досвіду» - не менше 10 сторінок машинописного тексту. 2.7. Додатки. У додатках вміщують матеріал, який : • ілюструє тези основної частини та є необхідним для повноти розкриття досвіду; • не може бути послідовно розміщений у основній частині, оскільки є великим за обсягом; • може бути вилучений для широкого кола читачів, але є необхідним для фахівців даної галузі. До складу додатків можуть входити : • матеріал, що відображає методичну роботу автора ( не конспекти чи сценарії уроків, а методичні розробки окремих занять, системи занять, програми спецкурсів тощо); • додаткові ілюстрації або таблиці, оригінали фотографій тощо ; • бібліографічний опис авторських публікацій. Обсяг розділу – довільний.
|
Категорія: Мої файли | Додав: admin
|
Переглядів: 1121 | Завантажень: 0
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
Друзі сайту |
|
|