Талановита наукова молодь є перспективою майбутнього нашої нації. Бути розумним, сьогодні, насправді дуже модно, тому що талановита молодь сама ставить перед собою мету і досягає значних результатів.
Жага відкриттів, прагнення проникнути в таємниці буття народжуються ще у шкільних стінах. Тому для забезпечення розвитку й удосконалення наукового таланту учнів у гімназії створені відповідні умови для активного залучення обдарованої учнівської молоді до науково-дослідницької діяльності.
Своєрідним підсумком роботи з талановитими дітьми стало проведення щорічного І (районного) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт обдарованої учнівської молоді. Інтелектуальні змагання передбачали виконання творчих завдань підвищеної складності, оцінювання актуальності, прикладного значення науково - дослідницької роботи, наявності у ній наукової новизни.
У цьому навчальному році учасниками конкурсу – захисту учнівських наукових робіт стали учні 10 -11 класів - Супрун А., Сальник С. та Корж М., яка писала дві наукові роботи. Гімназисти посіли такі призові місця:
І місце
Супрун Арсентій, учень 11 класу (відділення: історії, секція: історичне краєзнавство, науковий керівник Глібовець Наталія Миколаївна)
Сальник Софія, учениця 11 класу (відділення: мовознавства, секція: англійська мова, науковий керівник Гавриленко Андрій Олександрович)
ІІ місце
Корж Марія, учениця 10 класу (відділення: математики, секція: математика, науковий керівник Гацула Надія Петрівна)
ІІІ місце
Корж Марія, учениця 10 класу (відділення: екологія та аграрні науки, секція: екологія, науковий керівник Шевченко Світлана Олексіївна)
Представники талановитої молоді гімназії продемонстрували 10 грудня 2018 року під час проведення захисту науково-дослідницьких робіт свої вміння аргументувати вибір теми, постановку проблеми, мети та завдань дослідження.
Журі районного етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт обдарованої учнівської молоді відмітило презентацію власного бачення наукової проблеми, вміння чітко і ясно викладати свої думки, критично осмислювати використані джерела учасників конкурсу, визначивши їх призерами.
Пам’ятаючи крилатий вислів, що тільки особистість може виховати особистість, хочеться щиро подякувати науковим керівникам - талановитим педагогам, які сприяють розвитку інтелектуальних здібностей обдарованої учнівської молоді, її правильному вибору індивідуальної освітньої траєкторії та власного стилю навчання.
Побажаємо нашим молодим інтелектуалам і надалі демонструвати систему міцних, глибоко осмислених та дієвих знань, що приведуть їх до успіху.
|