Залучення дітей до участі в інтелектуальних змаганнях є важливим кроком у вирішенні проблеми розкриття обдарованості, а конкурси — дієвим шляхом виявлення і реалізації можливостей юних обдарувань. Для успішної роботи із талановитою дитиною необхідно дати їй можливість виявити себе, повірити у свої сили, отримати задоволення від процесу навчання, не допустити втрати спонтанної активності дитини. Одним із важливих аспектів реалізації методики пошуку, відбору та стимулювання росту обдарованості учнів є проведення різних інтелектуальних змагань. Таким конкурсом є «Олімпіс», в ході якого навчально-конкурсна діяльність сприяє розвитку індивідуальної освітньої лінії навчання. Мої учні тільки спробували брати в ньому участь, але отримали величезне задоволення від цього. Мені також приємно усвідомлювати, що «Олімпіс» сприяє розвитку обдарованих, талановитих дітей, підготовці школярів до професійної реалізації в самостійному житті. Слова вдячності за організацію такого цікавого і корисного конкурсу хочеться сказати учителям, модераторам, педагогам, психологам, батькам, усім, хто небайдужий до навчання та виховання нашої молоді. Організаторам міжнародного дистанційного конкурсу «Олімпіс» найщиріші побажання успіхів у роботі та високих результатів учасників конкурсів!
Шевченко С.О. , координатор конкурсу «Олімпіс» у Гребінківській гімназії |